15 maart mogen we weer stemmen, dit keer voor de Provinciale Staten van Noord-Brabant en het Algemeen Bestuur van Waterschap Aa en Maas. GroenLinks steunt bij de waterschapsverkiezingen de onafhankelijke waterschapspartij Water Natuurlijk. We lichten hier even de kandidaten uit Maashorst en de vrienden van de Maashorst eruit op beide stembiljetten.

Voor de Provinciale Staten van Noord-Brabant op de lijst van GroenLinks (Lijst 7):

#24: Genoveef Lukassen, 57 jaar, Uden
Als raadslid voor de GroenLinks zet Genoveef zich in voor een groenere en eerlijkere gemeente Maashorst.

#1: Jade van der Linden, 26 jaar, Oss
Jade wandelt graag in de Maashorst, en als statenlid helpt zij die te beschermen. Daarom zijn we trots op haar als lijsttrekker.

#13: Kwafo Acquaah Arhin, 33 jaar, Mariaheide
Als secretaris van de afdeling was Kwafo een belangrijke steun in het tot stand komen van GroenLinks Maashorst.

#32: Cent van den Berg, 63 jaar, Bernheze
Als voorzitter van de afdeling was Cent onmisbaar in het opstellen van ons eerste verkiezingsprogramma.

Voor het Algemeen Bestuur van Waterschap Aa en Maas op de lijst van Water Natuurlijk (Lijst 1):

#33: Quintin van Zuijlen, 28 jaar, Schaijk
Als burgerraadslid voor de GroenLinks zet Quintin zich in voor een groenere en eerlijkere gemeente Maashorst.

#1: Ernest de Groot, 60 jaar, Uden
Na één periode als wethouder van Uden rond de eeuwwisseling is Ernest nu al 18 jaar dagelijks bestuurslid voor Aa en Maas.

#3: Klaas van der Laan, ... jaar, Schaijk
Na jaren bij Staatsbosbeheer is Klaas nog steeds actief als onafhankelijk adviseur met Maashorst Natuuradvies.

#24: Jos van der Wijst, 60 jaar, Zeeland
Ooit wethouder van Landerd, tegenwoordig is Jos als voorzitter van Natuurcentrum Maashorst een voorvechter van de natuur.